ملتقى الأحبة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ملتقي للحوار الفكري المفتوح

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» حصريا الفيلم النادر - مليون سنة قبل الميلاد One Million Years BC
ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Emptyالثلاثاء مارس 27, 2012 8:21 pm من طرف رامي ياسر

» القرآن الكريم بصوت أكثر من 250 قارئ
ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Emptyالجمعة مارس 16, 2012 4:56 pm من طرف ايوووه*****

» كيك الموز والكريز
ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Emptyالسبت فبراير 19, 2011 4:45 pm من طرف مريم

» لعبه العد من 1 الى رقم 5 واهدى الورده الحمراء الى من تحب؟
ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Emptyالسبت فبراير 19, 2011 4:40 pm من طرف مريم

» رقم 6 جاااااااااوب بصراحه
ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Emptyالأحد يونيو 13, 2010 4:08 pm من طرف دمع الليل

» انا نجحت هيههههههههههههههه
ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Emptyالخميس مايو 13, 2010 3:54 am من طرف nada

» انواع الدموع
ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Emptyالخميس مايو 13, 2010 3:49 am من طرف nada

» فيلم الانيميشن Barbie Mariposa 2008 مترجم ديفيدى ريب
ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Emptyالثلاثاء ديسمبر 29, 2009 11:58 am من طرف moon_reem

» رسم للفنان ياسر فياض
ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Emptyالأحد ديسمبر 27, 2009 2:04 pm من طرف moon_reem

قرآن كريم
‏‏{‏إِنَّ اللَّهَ لاَ يَغْفِرُ أَنْ يُشْرَكَ بِهِ وَيَغْفِرُ مَا دُونَ ذَلِكَ لِمَنْ يَشَاءُ‏}سورة النساء آية 45
حديث شريف
عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلى الله عليه وسلم ‏"‏ مَنْ كَانَ يُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ فَلاَ يُؤْذِي جَارَهُ وَمَنْ كَانَ يُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ فَلْيُكْرِمْ ضَيْفَهُ وَمَنْ كَانَ يُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الآخِرِ فَلْيَقُلْ خَيْرًا أَوْ لِيَسْكُتْ ‏"‏ ‏رواه مسلم
حكمة
رب أخ لك لم تلده أمك
ترحيب عام
أهلا ومرحباً بجميع الأخوة والأخوات أعضاء منتدى ملتقى الأحبة
الإبحار
 البوابة
 الفهرس
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
أذكاااااااااااااااار
من أذكار الصباح والمساء عن أنس (رضي الله عنه ) أن رسول الله (صلى الله عليه وسلم) قال : من قال حين يصبح وحين يمسي : اللهم إني أصبحت أشهدك وأشهد حملة عرشك وملائكتك وجميع خلقك أنك أنت الله لا إله إلا أنت , وأن محمدا عبدك ورسولك , أعتق الله ربعه من النار , فمن قالها مرتين أعتق الله نصفه من النار , ومن قالها ثلاثا أعتق الله ثلاثة أرباعه من النار , ومن قالها أربعا أعتقه الله من النار. رواه أبو داوود
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 12 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 12 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 162 بتاريخ الأحد مايو 01, 2011 2:01 am
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
simple human
ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Vote_rcapههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Voting_barههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Vote_lcap 
alhaware
ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Vote_rcapههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Voting_barههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Vote_lcap 
nada
shamse
مريم
فارس بلا جواد
moon_reem
اميرة الحب
عصام احمد الطبلاوى
Admin
احصائيات
هذا المنتدى يتوفر على 172 عُضو.
آخر عُضو مُسجل هو kokowasfy فمرحباً به.

أعضاؤنا قدموا 4076 مساهمة في هذا المنتدى في 1542 موضوع

ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
shamse
عضو نشيط
shamse

ذكر

ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Empty
مُساهمةموضوع: ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك   ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Emptyالثلاثاء ديسمبر 02, 2008 3:03 pm

3-واحد ومراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب ورقةصحيني الساعه 6:30 علشان عندي شغل , وحط الورق على السرير ونام صحي الساعة 10:00فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30 يلا إصحى

4- بدوي بيقول لزوجتة والله انك غزالة قالتلو لا انا حمامة قالها مش مشكلة المهم انك حيوانة

5-مرة واحد بخيل وابنة قاعدين بياكلو فا مراتة جت فخبطت فقال ابنة قوم افتح لامك قال لة : لا ماهى مراتك انته.. قالة دى امك أنته قلة دى مراتك أنته قلة دى امك انته قالة لا
قالة طيب وراح منادى على مراتة و قال لها انتى طالق وراح باصص لابنة وقالة قوم يا فالح افتح لامك بقى

6-بخيل واقف فى البلكونة... ابنه جاى من بعيد يقول له بابا بابا بابا ... قاله:
يا ابن الكلب بابه واحده كفاية.

7- مرة واحد صعيدي بيهزار مع مراتة فبيقولها ياقطة راحت قالتلة ياكلب قالها انت طالق

8-مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها

9-واحد نايم جنب مراته فسمعت صوت، بتقوله يا قوم يا راجل فى حرامى فى الصاله، قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، قالتله يا راجل فى حرامى فى اوضه النوم قالها يا شيخه نامى جنبك سبع، وبعدين قالتله يا راجل حرامى شالنى وماشى قالها روحى ماتخفيش سايبة فى البيت سبع

10-مرة ندل ماشي مع واحد صاحبة قالة ارهنك علي كام ان اللي ماشية مع الراجل هناك دي اسمها فوزية قالة وانت عرفت ازاي قالة اصلها مراتي

11-مرة ولد صغير راح لامة قالها ماما ..ماما انا شفت الواد اللى فوقينا بيبوس البت اللى تحتينا قالتلة ملكش دعوة يا حبيبى دول بيحبو بعض وهيتجوز قالها الولد يعنى افهم من كدة ان اى اتنين بيبوسو بعض يبقو هيتجوزو بعض قالتلة اه يا حبيبى الولد قالها طب بابا هيتجوز الشغالة امتى؟؟
مرة واحد ماكنش بيغير على مراتة فراحت لجارتها وقالتلها جوزى مبيغرش عليا قالت..خدى شبشب ابو حمادة حوتية ع الباب وفعلا حطتة جة جوزها قالها شبشب مين دة قالتلة.. ابو حمادة قالها رجعيهولو ليكون عايز ينزل استغربت وراحت قالت لجارتها ولا عمل حاجة قالتلها خدى بدلة ابو حمادة حوتيها ع السرير شافها جوزها وقالها رجعيها لابو حمادة راحت لجارتها وقالتلها خدى ابو حمادة نفسة حتية فى الدولاب فلما جية جوزها قالتلة انا عايزة اشترى فستان قالها منا لسة جايبلك فستان قالتلة طب تعالى نعد ، فتح الدولاب وقالها أدي 1-2-3 تعالى كدة يا ابو حمادة شوية -4-5 ...

12-مرة واحد ماكنش بيغير على مراتة فراحت لجارتها وقالتلها جوزى مبيغرش عليا قالت..خدى شبشب ابو حمادة حوتية ع الباب وفعلا حطتة جة جوزها قالها شبشب مين دة قالتلة.. ابو حمادة قالها رجعيهولو ليكون عايز ينزل استغربت وراحت قالت لجارتها ولا عمل حاجة قالتلها خدى بدلة ابو حمادة حوتيها ع السرير شافها جوزها وقالها رجعيها لابو حمادة راحت لجارتها وقالتلها خدى ابو حمادة نفسة حتية فى الدولاب فلما جية جوزها قالتلة انا عايزة اشترى فستان قالها منا لسة جايبلك فستان قالتلة طب تعالى نعد ، فتح الدولاب وقالها أدي 1-2-3 تعالى كدة يا ابو حمادة شوية -4-5 ...

13-كان فى مرة اثنين رجالة مشين فى الشارع فشافو واحدة ماشية بتعيط علي جوزها فقام رايح واحد من الرجالة بيقول للتانى ايه رأيك بقى ان الست دى بتمسل قاله ازاى ياعم منتاش شيفها ماشية بتعيط على جوزها طب استنا وانا هوريك فراح جمبها وقل اه بس ياقمر لو تقولى انت ساكن فين وانا هنسيك كل الى شفتة فقالت اه ه ه ه ه ياحبيبى ياجوزى يلى كنت مسكنى فى المهندسين عمارة20 شقة 14

14-مرة واحدة مراتة ماتت فماشي في العزا عمال يضحك فواحد بيسالة بتضحك علي اية قالة اول مرة اعرف هي رايحة فين
simple human
الإشراف العام
simple human

ذكر

ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Empty
مُساهمةموضوع: رد: ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك   ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Emptyالأربعاء ديسمبر 03, 2008 1:43 pm

أخي شمس

هل تعلم أن هناك أناس يريدون أن يضحكوا الناس؛ فيكذبون من أجل إضحاكهم

وقد نهى النبي صلى الله عليه وسلم عن ذلك فقال: (ويل للذي يحدِّث بالحديث ليضحك به القوم؛ فيكذب، ويل له، ويل له) [الترمذي].

والويل : هو وادي في قاع جهنم

وتقبل تحياتي
http://al-wafaa.yoo7.com
shamse
عضو نشيط
shamse

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك   ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Emptyالأربعاء ديسمبر 03, 2008 5:17 pm

يعني ده قسم للنكت هاحط مواضيع ايه
simple human
الإشراف العام
simple human

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك   ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك Emptyالأربعاء ديسمبر 03, 2008 6:15 pm

هو المنتدى مش فيه غير القسم ده

أنت فهمت وأستوعبت ردي كويس ياشمس

ياريت تقرأه تااااااااااااااااااااني
http://al-wafaa.yoo7.com

ههههههههههة انا بضحك لانها بجدااااا نكت تموت من الضحك ادخل وانت تعرف بنفسك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-